Met verdriet hebben wij kennisgenomen van het overlijden van Frank de Winter. Frank is op 14 mei 2026, na een kort ziektebed, heengegaan.
Frank was jarenlang nauw betrokken bij Feyenoord Supportersvereniging De Feijenoorder. Van 4 mei 2004 tot 11 december 2013 maakte hij deel uit van ons bestuur. In die periode heeft hij zich met veel inzet en betrokkenheid ingezet voor de vereniging, haar leden en Feyenoord-supporters in het algemeen.
Als voormalig bestuurslid en jarenlang vrijwilliger heeft Frank op verschillende manieren veel betekend voor onze vereniging. Wij zijn hem dankbaar voor alles wat hij voor De Feijenoorder heeft gedaan en zullen hem herinneren als iemand die zich met hart voor de vereniging heeft ingezet.
Onze gedachten gaan uit naar zijn familie, vrienden en andere nabestaanden. Wij wensen hen veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.
