Na de Champions League-loting hebben veel Feijenoorders gelijk een vlucht geboekt voor één of meerdere uitwedstrijden. Vlak na het boeken hebben een onbekend aantal supporters een e-mail ontvangen van o.a. Cheaptickets dat er iets fout was gegaan. Zo ook bij Remco Ravenhorst (bestuurslid van De Feijenoorder) die door de online bemiddelaar in vliegreizen werd geïnformeerd. Zijn vlucht bleek niet geboekt door een technische fout van Cheaptickets.
Ondertussen hebben diverse supporters via de media (o.a. Hart van Nederland en AD) hun ongenoegen geuit tegen Cheaptickets. De Feijenoorder is op zoek naar supporters met negatieve recente ervaringen met deze boekingswebsite (of eventuele andere aanbieders). We hopen dat de reacties ons een nog beter beeld geven van alles dat er mis is gegaan.
Tevens wordt er uitgezocht of het annuleren van vluchten om oneigenlijke redenen, nota bene na afronding van het bestelproces, wel zomaar kan. Indien boekingswebsites hier mee weg kunnen komen overweegt De Feijenoorder om voortaan supporters te adviseren niet meer te boeken bij bureau’s waar deze problemen zich voordoen. Dat doen we omdat we supporters graag willen behoeden voor meer vervelende ervaringen.
Stuur een e-mail met jouw korte verhaal/anekdote naar [email protected]
Uiteraard gaan wij vertrouwelijk om met jouw gegevens en informeren wij jou via onze website en/of de Hand in Hand.