Tekst: Sam, Foto’s: Edwin Verheul
Helaas kreeg de overwinning tegen Napoli geen vervolg. We hoopte dat na de winst op de Italianen het allemaal op zijn plek zou vallen en de ploeg het steuntje in de rug kreeg die nodig was. Echter bleek het niet genoeg om in de eigen Kuip Heerenveen kapot te spelen. We moesten weer de punten delen en we verliezen weer twee punten.
Feyenoord begon de wedstrijd voortvarend, direct gooide St. Juste de bal voor de goal. Larsson en Vilhena hadden het vizier niet op scherp en konden de kans niet verzilveren. Feyenoord probeert de Friese ploeg kapot te spelen, dit lukt niet. Heerenveen is stug en komt meerdere malen gevaarlijk voor de Rotterdamse goal. Het publiek wordt niet vermaakt.



