In november is de actie ‘Samen krijgen we het stadion vol’ gestart. Binnen enkele weken is de spandoekenactie uitgegroeid tot een ware spandoekenzee. Ondanks dat er geen publiek is toegestaan in De Kuip, voelen de spandoeken met al hun aanmoedigingen erop toch als een ondersteuning van de ploeg. Vrijwilligers zijn al weken elke dag aan de slag om de spandoeken te knippen, te spuiten en te monteren in De Kuip. Intensief, maar dankbaar werk.
Partners van Feyenoord sluiten aan
Hoofdpartner Droomparken en strategische partners TOTO, adidas, Breeman BMW, de Vriendenloterij en Heineken – zijn vanaf het begin van de competitie zichtbaar door zwarte banners met een logo opdruk op vak W. Nu de spandoekenactie bijna uitverkocht is, is de organisatie van de spandoekenactie benaderd door de desbetreffende partners of de zwarte banners omgezet kunnen worden naar zelfgemaakte spandoeken welke in lijn liggen met de rest van de supportersactie.
Volle Kuip met spandoeken
De organisatie (FRFC1908, De Feijenoorder, Feyenoord en diverse supportersgeledingen) van de spandoekenactie bedanken de partners voor deze geste om hun bestaande doeken om te zetten naar zelfgemaakte spandoeken. Hierdoor krijgt de actie nog meer uitstaling en krijgt de spandoekenactie in De Kuip een geheel. In de aankomende weken gaan de vrijwilligers hard aan de slag om de spandoeken te spuiten en te monteren op vak W.
Help mee en bestel stoel(en) voor een volle Kuip
De spandoekenactie nadert een volle Kuip. Momenteel zijn er ruim 37.000 stoelen verkocht. Help jij mee om De Kuip vol met spandoeken te krijgen? Klik hier en bestel je (stoel(en).