Algemene Ledenvergadering 2023

Op maandag 30 oktober 2023 vind de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering van Feyenoord Supportersvereniging De Feijenoorder plaats.

Feyenoord Supportersvereniging De Feijenoorder (De Feijenoorder) dient als vereniging elk jaar een ledenvergadering bijeen te roepen, zodat leden hun stem kunnen laten gelden. Er wordt op een Algemene Ledenvergadering onder andere gekeken naar het afgelopen seizoen. Hoe is dit verlopen? Wat heeft De Feijenoorder kunnen bewerkstelligen en bereiken? Hiernaast kijken we vooruit naar het nieuwe seizoen 2023-2024 en stemmen we normaliter op aftredende bestuursleden. Dit seizoen verloopt niemand zijn of haar bestuurstermijn en zal er dus niet gestemd worden voor een herkiezing. De voorlopige agenda kan je binnenkort hieronder vinden onder het kopje ‘documenten’.

Om in je agenda te noteren

Datum: maandag 30 oktober 2023
Locatie: nader te bepalen (ga uit van een locatie dichtbij het stadion)
Inloop: 19.08 uur
Aanvang: 19.30 uur

Aanmelden

Leden en niet-leden zijn altijd welkom op de Algemene Ledenvergadering. Wel willen we je vragen om je vooraf via de volgende knop aan te melden, zodat we hier rekening mee kunnen houden qua locatie.